Subject: RE: Kiri
From: "Haigla - JMH" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 10:57:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

AS Järvamaa Haigla on täitnud vormi ja esitanud andmed TA kaskaadteavituse
infosüsteemi raamhankes osalemiseks.

Lähtudes hanke tingimustest, et asutusele ei seata rahalisi kohustusi,
vaid

antakse  võimaluse hankest saadud tingimustel soetada
alarmeerimistarkvara litsentse:

Administrator: 1

Dispetšer: 5

Kasutaja: 25

Lugupidamisega

Toomas Tippi

AS Järvamaa Haigla

Haldusjuht

Tel. 3848 131

Mob. 516 9970

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 22. jaanuar 2024 15:35
To: Viljandi Haigla SA <[email-masked]>; Valga Haigla AS
<[email-masked]>; Tallinna Lastehaigla <[email-masked]>;
Haigla - RMH <[email-masked]>; Põlva Haigla AS
<[email-masked]>; Haigla - SALMH <[email-masked]>; Kuressaare
Haigla SA <[email-masked]>; Haigla - JMH <[email-masked]>; Jõgeva
Haigla SA <[email-masked]>; Info - HH <[email-masked]>;
Pärnu Haigla SA <[email-masked]>; Ida-Tallinna Keskhaigla AS <[email-masked]>;
Valga Haigla AS <[email-masked]>; Tallinna Lastehaigla
<[email-masked]>; Pärnu Haigla SA <[email-masked]>; Kuressaare
Haigla SA <[email-masked]>; Karell Kiirabi AS
<[email-masked]>
Subject: Kiri

Tähelepanu: E-kiri saadeti väljastpoolt Regionaalhaigla gruppi. Kui sa ei
tunne saatjat või kahtled sisu ohutuses, siis ära ava linke ega manuseid!

Registreerimise kuupäev: 22.01.2024

Registreerimise number: 7-8/24/909-1

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele
isikutele on keelatud